Om professionele oplichting te voorkomen bij uw bouwproject plaatsen wij hier een aantal tips dit als een soort richtlijn die u mee kan nemen in uw komende bouw/verbouw plannen. Deze tips kunnen voorkomen dat u straks niet achterblijft met een kater en een grote schadepost want helaas komt dit nog dagelijks voor in de praktijk. Zelf hebben wij ontdekt dat er twee soorten klanten zijn waarvan de eerste groep (A) op zoek zijn naar snelle en goedkope vakmannen terwijl de andere groep(B) gericht zoekt naar kwaliteit, garantie, en deskundigheid.
Het verschil tussen de beide groepen is dat groep A via werkspot/klussen sites zoveel mogelijk vakmannen uitnodigen om offertes te laten maken om zodoende hier de goedkoopste vakman uit te halen. Groep A is gefixeerd op snelle en goedkope levering en afhandeling en vaak word er niet meer gevraagd naar garantie als de prijs goed in het gehoor valt is groep A snel overtuigd.
Groep B daar tegen over bekijkt vaak of deze vakman is aangesloten bij de K.v.K. om er zeker van te zijn dat deze ook in zee gaat met een echte vakman. Groep B willen weten wat de kwaliteiten zijn en of de vakman ook in het bezit is van een website is met feedback van klanten daarnaast word altijd gekeken of er garantie word gegeven op het werk. Het feedback gedeelte is bijna het belangrijkste waar groep B naar zal kijken dit is een graadmeter hoe een bedrijf te werk gaat en de tevredenheid van de klanten.
Facebookpagina GBF-klassebestratingen.
Dit is een beschrijving van het referentie voorbeeld. Je kan het bewerken of verwijderen.
—————
Dit is een beschrijving van het tweede referentie voorbeeld.
Mogelijk gemaakt door het GBF-team ( ;